Pitkästä aikaa on tullut taas treenailtua tällä viikolla. Viikon päästä olis ollut Liedossa taas kisat talvitauon jälkeen (vaik täystalvihan täällä vieläkin on...) joten iski vähän jo paniikki treenauksen suhteen. Oon vaan ootellut Kertun juoksuja viime ajat ja sieltähän ne sitten alkoikin tiistaina :).
Treenattu ollaan silti, ihan hyvää tekee vaan Kertulle päästä touhuumaan.
Viikko sitten tein katsausta AVOON, menee ihan jees. Seuruussa on edelleen kontaktin pudottelua ja välillä väljää seuruuta. Kaukot jees, samoin liikkeessä seiso+maa. Makuusta en osaa sanoo muuta kuin että sama kun aiemminkin talvella, eli pysyy mutta kohottautuu masun irti maasta. Nouto on jees. Luoksetulossa pitäis saada pysäytys napakammaksi.
VOI treenissä ollaan jatkettu, eli Ruutua. Oon lähetellyt tyhjään ruutuun ja naksutellut sinne menosta ja heittänyt pallon/namin palkaksi, alkaa toimia ihan jees. Tää on vaan semmoinen jota pitäis oikeesti treenata ulkona kunnolla joka päivä, jotta sais sitä välimatkaa ja hahmottamiskykyä kasvatettua. Tunnarissa oon piiloitellut omaa kapulaa lumeen, katellaan mitä siitä tulee. Luoksetulon pysäytyksissä maahan menee kivasti mutta seisossa ottaa askeleita.

Viikon päästä Kerttu astutetaan ja sit odotellaan pupseja, treenailua jatkan silti pienimuotoisena. Itse menen koulutusohjaajakurssille kuukauden päästä ja alan huhtikuussa vetämään SBTY:n tokoja kerran viikkoon. Samoin oon menossa toukokuussa kuunteluoppilaaksi Tsaun tokoviikonlopulle kun Tendingin Virve Sormunen vetää siellä kurssin, ja samalla reissulla sit käyn moikkaamassa Kerttua ja pupseja (toivottavasti pupseja tulee). Sit oon menossa SM-tokoja katsomaan heinäkuussa, ja samalla oon SBTY:n joukkueen huoltomiehenä eli hengaan muuten vaan siellä ja auttelen samalla :). Sit oon myös menossa SBTY.n ja amstaffien tokoihin töihin keväällä. Eli hienosti oon ohjelmaa saanut itselleni vaikka koira onkin mammalomalla =D