Ääh, sisätokoiluja taasen mun saikun jatkuessa..
Milloinkahan mä opin Kertun kanssa ton tunari-asian, että ei kannata tehdä kuin se yksi ja ainoa onnistunut toisto Kyllähän sen jälkeen 'onnistuneita' saa myös, mutta rouhaisee sit toistoissa ekana väärää ja nappaa sit oikean kun kierroksia tulee lisää toistoissa aina.. Huomaa että koirat on olleet vähällä liikunnalla ja tekemisellä nyt kun mä oon joutunut lepäämään. Kertulla oli virtaa kuin pienessä kylässä ja keitti tunnarissa tosiaan yli Rolling Eyes Tunnarin jälkeen kaukot joissa kans eka sarja meni säheltämiseen ja toistolla malttoi keskittyä että saatiin hienot kaukot.
Nyt vaan leikitään loppuviikko ennen kisoja, jos mun vointi sallii leikkimistä ja kisoihin menoa. Alkaa tympiä tämä lepääminen..

Epun kanssa iltatreeneissä ekaks kerrattiin seuruuta sekä liikkeestä seisomista jotka tosi kivat. Sen jälkeen harjoiteltiin liikkeestä maahanmenoa joka meni todella hienosti eteenpäin. Loppuun pieni paikallaanmakuu ilman ääntelyjä :)