Huisin hauskaa, päästiin pitkästä aikaa agia treenaamaan. Kiitokset Inalle! :)
Kertulla alkaa treenit Agrylla parin vkon päästä joten käytiin vähän kertailemassa.Pitää nyt toivoa että Kertulle ei mitään jumituksia tule ja pysytään molemmat kunnossa jotta päästään treenaamaan. Mulla nyt tietty raskauden mukaan mennään sitten ja Kn kanssa huolella tehdään alku+loppuverkat.
Tehtiin hyppyjä yhdistettynä putkeen sekä hypyn jälkeen välistä vetoa valssauksella ja K siitä mun oikealle puolelle ja putkeen. Mun täytyy harjoitella Kn ottamista oikealle puolelle kun molemmille vasen on todella voimakkaana sekä mun äänen ja kropan+käsien käyttöä todella paljon. Keppitreeniä, meni ihan ok sitten kun tosiaan tässäkin muistin sitä kättä ja etenkin ääntä oikein tehdä. Sitten hyppyjä+A-este. Puomia treenattiin myös, jossa mun täytyy muistaa treenata loppuosan kontaktia Kn kanssa, napakampi seis-käsky auttoi siihen että meni ok loppuun asti. Mun muistettava että en jätä koiraa selkäni taakse sekä oma juoksulinja tsekata etten oo esteen edessä. Huh huh, on siinä hurjasti meillä opeteltavaa. Tai noh, Kerttu omasta mielestään osaa jo mutta mä tarviin kroppani kanssa paljon treeniä :)
On se vaan vaikeeta ja huisin hauskaa :)

Saatiin tokoon treenipaikka lauttasaaresta, hienoa! :) On ihan kivasti treenejä kyl tiedossa huhti-toukokuussa mutta sittenpä tuleekin vähän taukoa taas kesällä.